Battlestations: Pacific - Lady Luck Neuskunstwerk…
Download 4 nieuwe pin-upgirl neuskunstwerken, waaronder de exclusieve Lady Luck, Miss Polly Rae, Miss Be Haven en Victoire. Pas het uiterlijk van je vliegtuig aan en doe mee aan Battlestations: Pacific's immense multiplayergevechten!