Batman: The Enemy Within - Episode 2
De dood van een schurk door toedoen van een mysterieuze moordenaar was slechts het begin. Terwijl explosies Gotham doen schudden, gaat Batman een nieuwe vijand tegemoet, maar treft hij een kracht die zelfs de Dark Knight teveel kan worden. Als de miljardiar Bruce ontmoet hij John Doe's 'vrienden' en raakt hij verstrikt in een complot waar hij alleen uitkomt als hij nog dieper gaat. Maar tegen welke prijs? Aflevering twee van een vijfdelige gamereeks. Voor aankoop van deze content is Batman: The Enemy Within - Episode 1 benodigd.