Back 4 Blood - Uitbreiding 3: River of Blood
River of Blood bevat een gloednieuw campagneverhaal: Act 6. Deze meeslepende missie met vijf kaarten stuurt spelers stroomopwaarts en laat ze onderweg op verschillende punten stoppen om voorraden te verzamelen en nieuwe vijanden te verslaan. De uitbreiding introduceert 'Tala', een voormalige Cultist Outcast die nu Cleaner is geworden. Haar metgezel is 'Jeff', een vriendelijke Tallboy die wordt opgeroepen als je het fluitje gebruikt dat ergens op de kaart zal spawnen als Tala in het team zit en wordt gefloten door Tala of andere Cleaners. Jeff veroorzaakt ultieme chaos als hij wordt opgeroepen. River of Blood bevat ook acht exclusieve personage-skins en 12 exclusieve wapenskins, samen met nieuwe wapens, accessoires en kaarten. Daarnaast is er een gloednieuwe Trial of the Worm-modus toegevoegd aan River of Blood. Trial of the Worm is een nieuwe coöperatieve PvE-modus die gratis is voor alle spelers, waarbij spelers hun pad door een keten van vier kaarten kiezen terwijl ze onderweg punten verdienen. Spelers kunnen Corruption Modifiers toevoegen en stemmen op hun volgende kaart om punten te verhogen in ruil voor een toenemende moeilijkheidsgraad. Spelers worden uitgedaagd om alle vier de kaarten te voltooien om plekken op leaderboards te verdienen voor glorie.