Aven Colony - Cerulean Vale
Welkom in de verraderlijke wildernis van Cerulean Vale. Deze aanvullende sandboxkaart heeft de ruwste omgeving tot nu toe en de grootste beloningen. Verken de grenzen van overleving buiten het zonnestelsel! OVERLEEF DE BADLANDS: Gewassen van de aarde willen niet groeien op deze voormalige zeebodem. Je zult dus lokale planten moeten kweken om deze vijandige regio te overleven. START JE KOLONIE: Produceer grote hoeveelheden elektriciteit door gebruik te maken van de zeer rijke zoriumafzettingen van Aven Prime. DOORSTA DE STORM: Bereid je voor op een regio met enkele van de meest uitdagende weersomstandigheden op de planeet!