Vergroot de opslagcapaciteit van je schip naar 2500 en ontvang 500 extra eenheden metaal, hout, textiel, suiker en rum als je dit pack koopt. Belangrijk: voor deze DLC moet je sequentie 3, herinnering 04 bereiken.