De leerling-machinist Bob is plezier aan het maken tot hij in aanraking komt met ongure types. Jacob moet de aangeschoten Bob (die liever een liedje zingt) zien te vinden en hem terugbrengen naar de schuilplaats in deze bloedstollende, wilde en gevaarlijke rit.