Assassin's Creed Revelations -- The Lost Archive
Ontdek het mysterieuze verleden van proefpersoon 16 en Lucy Stillman in 2 uur aan nieuwe singleplayercontent. De DLC borduurt voort op de innovatieve platformgameplay en vertelstijl die je kent van de Desmond-scènes uit Assassin's Creed Revelations. Download The Lost Archive en krijg de beschikking over de volgende spelonderdelen:- Nieuwe singleplayeronderdelen: 3 skins (Ezio's Turkse sluipmoordenaarspantser, het gewaad van Altaïr en het pantser van Brutus) + capaciteitsupgrades (pistool, kruisboog en bommen) + 1 extra missie: de gevangenis van Vlad de Spietser.- Nieuwe multiplayeronderdelen: 3 personages (de Kruisvaarder, de Ottomaanse nar en de Ottomaanse arts)."