Assassin’s CreedⓇ Odyssey – The Fate of Atlantis – Episode 3: Judgment of Atlantis
Ga naar een beroemde stad uit de legendes, ontmoet de machtige Poseidon en ontdek het lot van het rijk in de laatste episode van Het lot van Atlantis!