Alles heeft naar dit moment in je conflict met de Orde van de Ouden geleid. Zet je geschillen met Darius aan de kant om voor eens en altijd de kwade krachten die op je jagen te stoppen in Bloodline, de laatste episode van 'Nalatenschap van het eerste mes'.