Assassin’s CreedⓇ Odyssey – Nalatenschap van het eerste mes - Episode 1: Opgejaagd
Maak kennis met de legende die als eerste het Hidden Blade gebruikte. Leer waarom hij besloot in het duister te werken en ontdek de plannen van een nieuwe vijand.