Assassin’s CreedⓇ Odyssey – Legacy of the First Blade – Episode 2: Shadow Heritage
Vecht samen met Darius! Steel het krachtige stormwapen, help de bedreigde onschuldigen te ontsnappen en vernietig de blokkade van de Griekse Orde.