Assassin’s CreedⓇ Odyssey – Elyseïsche velden
Zet je odyssee voort met de DLC Het lot van Atlantis! Verken het Griekse hiernamaals in het paradijs van Elysion en ontdek welke sinistere geheimen achter de prachtige façade verborgen zitten.