Armello - Vaandeldrager Barnabus-heldenskin
Het kan Barnabus niets schelen dat het een grote eer is om tot Vaandeldrager te worden benoemd. Hij vond de vlag gewoon leuk. Heldenskins zijn volledige cosmetische upgrades voor individuele Armello-helden! Maak je vrienden en vijanden jaloers!