Armello - The Mighty Ghor Hero Skin
Zelfs Ghor begrijpt het belang van een goede verdediging... hij slaagt er gewoon niet in om het op te zetten. Heldenskins zijn volledige cosmetische upgrades voor individuele Armello-helden! Maak je vrienden en vijanden jaloers! Opmerking: Voor deze content is het Armello - Usurpers Heldenpakket vereist.