Armello - Sluierheer Sargon-heldenskin
Heer van de Sluier zijn, betekent heerser van de dood zijn. Als men de geheimen van de dood kent, wat valt er dan nog te vrezen? Heldenskins zijn volledige cosmetische upgrades voor individuele Armello-helden! Maak je vrienden en vijanden jaloers! Opmerking: Voor deze content is het Armello - Usurpers Heldenpakket vereist.