Armello - Schildkrijger Magna-heldenskin
Sommige strijders worden legendes en staan op zichzelf, ver boven rang of functie. De Schildkrijgers zijn er slechts één: Magna. Heldenskins zijn volledige cosmetische upgrades voor individuele Armello-helden! Maak je vrienden en vijanden jaloers! Opmerking: Voor deze content is het Armello - Usurpers Heldenpakket vereist.