Armello - Nachtzuster Zosha-heldenskin
De Nachtzuster zorgt goed voor haar kinderen, met name voor haar meest dodelijke verborgen hand. Heldenskins zijn volledige cosmetische upgrades voor individuele Armello-helden! Maak je vrienden en vijanden jaloers!