Armello - Krijgsheer Bruin-heldenskin
Berenredenaars spreken over de verbanning van Bruin, maar slechts weinigen durven de titaan te erkennen die het verraad van de Clan heeft opgeleverd. Heldenskins zijn volledige cosmetische upgrades voor individuele Armello-helden! Maak je vrienden en vijanden jaloers!