Armello - De Bandietenclan
Vecht voor eer als de beruchte Bandietenclan in de eerste Clan-DLC van Armello! De Bandietenclan-DLC bevat vier nieuwe, speelbare Helden, meer dan 50 unieke Bandietenmissies, Bandietenstenen, een nieuwe Bandietenclan-ring en nog veel meer! NIEUWE HELDEN Scarlet, de Bandietenkoningin Deze sluwe vos is een geboren leider. Charmant, gevat en meedogenloos. Twiss, de lichte langvinger Dit eekhoorntje is de beste dief van Armello. Sylas, de zielenvisser Deze otter wil maar één ding: wraak. Leeft voor het doden. Horace, de ijzeren dichter Deze oude ridder is te slim om te sterven en te loyaal om te stoppen. NIEUWE MISSIES Smeed je eigen bandietenverhalen met meer dan 50 unieke missies voor de Bandietenclan! NIEUWE DOBBELSTENEN Rol in stijl met de prachtige Bandietenstenen. NIEUWE RING De beruchte Serendibite-ring, alleen voor Bandieten! NIEUWE AMULET Alleen maar om flink op te scheppen. GUPPY-KAARTSKIN Neem de grootste pechvogel van Armello mee in je strijd om de troon!