Armello - Besnorde Mercurio-heldenskin
Iedere slimme rat heeft een degelijk alter-ego nodig en een betrouwbare snor is de kern van een perfecte vermomming. Heldenskins zijn volledige cosmetische upgrades voor individuele Armello-helden! Maak je vrienden en vijanden jaloers!