Arcade Paradise Coin-Op Pack 1
Bevat de ‘Empathy’, ‘Smoke ‘em’ en ‘CyberDance EuroMix’ DLC-pakketten Empathy Tijd om de handgrepen vast te pakken en de berg te bestijgen zonder door stenen van ongelovigen geraakt te worden. Hoe langer je overleeft, hoe meer punten je scoort. Laat eenzaamheid varen. Voel saamhorigheid. Stijg. Smoke 'em Richt. Schiet. Herlaad. Het is tijd om je scherpschuttersvaardigheden te testen tegen de klok in dit superleuke schietparcours voor 2 spelers. CyberDance EuroMix CyberDance EuroMix is de op rave gerichte opvolger van de ultieme danssensatie van Arcade Paradise, CyberDance, met bijgewerkte graphics en de volgende generatie breedbeeldtechnologie. Kies je deuntje en coördineer dan je bewegingen op de maat van het ritme. Hoe dichter je het juiste ritme tikt, hoe beter je score! Bereid je voor om uit je dak te gaan. Voor een of twee spelers.