Aquarium Land: Parrot
Met deze DLC speel je vrij: - je eigen papegaai die je overal volgt! - actieve bonus waarmee je sneller vis vangt in de zee - geheime vissen die je kunt voeren om beautypunten te verdienen - nieuwe vissenkomdecoratie - 100 edelstenen Veel plezier met je nieuwe huisdier, zorg voor je nieuwe vissen, richt het aquarium in, geef je edelstenen uit aan verschillende upgrades en geniet van de bonus!