All You Can Eat Add-on Pack
Setje uitbreidingen voor een spotprijs! Dit pakket bevat vier parcoursen (Mountain, Big Eater, Championship III en Highway II), drie skins (Dig Dug, Rally-X en Pac is Back) en twee achtergrondmuziekjes (Pac Steps en Re-Entrance). Deze uitbreidingen zijn ook afzonderlijk verkrijgbaar.