De Ultimate Edition van Aliens: Fireteam Elite is een must-have voor elke ambitieuze koloniale marinier. Als je upgradet vanaf de Standard Edition, krijg je de Pathogen-uitbreiding, met een nieuwe campagne, nieuwe wapens en meer! Bovendien bevat de Ultimate Edition ook het volledige pakket cosmetische DLC's van de Endeavor Pass en het Endeavor-veteranenpakket. PATHOGEN-UITBREIDING Een mysterieuze ziekteverwekker richt grote schade aan op LV-895 en zelfs Xenomorphs zijn niet veilig voor zijn verwoestingen. De bemanning van de Endeavor moet zich op onbekend terrein begeven en het hoofd bieden aan angstaanjagende nieuwe vijanden als ze de bron van deze mysterieuze nieuwe dreiging willen ontdekken. Sluit je aan bij je mede-mariniers in een geheel nieuwe campagne die je naar het hart van de Pathogen-zwerm voert. Gewapend met nieuwe wapens en extra's, is het aan jou om te voorkomen dat de Pathogen het overneemt. ENDEAVOR PASS Beleef je buitenaardse overlevingsdromen door je koloniale marinier maximaal aan te passen. Kies uit een selectie van Weyland-Yutani's toppantser! Of misschien wil je een verandering van tempo. Verken het leven van een ruimtetrucker en laat zien dat zelfs de gewone reiziger een kans heeft om de Xenomorph-dreiging te overleven! De Endeavor Pass geeft je vier DLC's in één pakket met meer dan 80 cosmetische items om je eigen stijl aan te passen. ENDEAVOR-VETERANENPAKKET Ga voor de klassieke look met 12 cosmetische items geïnspireerd op de nostalgische ervaring van de Aliens-films waar we in de loop der jaren allemaal verliefd op zijn geworden. Deze zal zelfs de meest geharde mariniers doen verlangen naar de goede oude tijd.