Waag je in de zwerm en ervaar het Aliens: Fireteam Elite-verhaal! De Into the Hive Edition bevat zowel de standaardeditie van het spel als de Pathogen-uitbreiding, die een nieuwe campagne toevoegt met drie nieuwe missies bovenop de twaalf missies van het basisspel. Ga verder met het verhaal van Aliens: Fireteam Elite met nieuwe omgevingen, kaarten, cosmetica en een avontuur dat de bemanning van de Endeavor hun meest gevaarlijke missie tot nu toe geeft. In de uitbreiding is een mysterieuze ziekteverwekker geëvolueerd in de wildernis van LV-895 en zelfs Xenomorphs zijn niet veilig voor zijn verwoestingen. De bemanning van de Endeavor moet naar onbekende landen reizen en het opnemen tegen angstaanjagende nieuwe vijanden als ze de bron van deze mysterieuze nieuwe dreiging willen ontdekken. Speel met maximaal twee andere spelers of AI terwijl je door vier campagnes vecht om de mysterieuze nieuwe planeet LV-895 te verkennen. Ontdek wat er zich in de ruïnes en grotten onder de oppervlakte verbergt in dit thirdperson overlevingsschietspel dat zich afspeelt in het iconische Aliens-universum. De mysterieuze ziekteverwekker muteert Xenomorphs en lokale wilde dieren op LV-895. Het is aan jou en je vuurteam om je een weg te banen door de vele gemuteerde vijanden en de bron van de corruptie te elimineren. De Pathogen-uitbreiding brengt alle nieuwe omgevingen, kaarten, wapens en meer naar de AFE-ervaring. Verken Ingenieur-ruïnes, duik diep in vijandelijke zwermen en vermijd de dodelijke gevaren om elke hoek. Heb jij wat nodig is om te overleven? INBEGREPEN IN DE PATHOGEN-UITBREIDING De geheel nieuwe Pathogen-campagne, met 3 nieuwe missies 8 nieuwe wapens 1 nieuw voordeel voor elke klasse-uitrusting 13 nieuwe wapenaccessoires 2 nieuwe outfits voor elk van de 7 klasse-uitrustingen 6 nieuwe hoofdaccessoires 21 nieuwe wapenkleuren 10 nieuwe stickers 10 nieuwe emotes Let op: Sommige content moet via het spel worden verdiend en wordt niet meteen bij aankoop toegekend.