Agency Gun Pack
Download het Agency Gun Pack en krijg toegang tot drie Agency-wapens met verbeterde laservizieren of dempers. De Agency Jagd P22G, een modern pistool van topkwaliteit, de Agency HX UMP, een krachtig machinepistool van groot kaliber en de Agency SPS 12, een brute semi-automatische shotgun.