Age of Wonders Planetfall: Premium Edition is de volledige Planetfall-ervaring en bevat de inhoud van de Deluxe Edition en de Season Pass, waarmee spelers toegang krijgen tot drie toekomstige uitbreidingen en een onmiddellijke beloning. De Star Union was ooit een uitgestrekt imperium dat duizenden werelden omvatte, maar na een grote crisis is het volk geïsoleerd achtergebleven. Nauwe verwanten zijn honderden jaren later veranderd in uiteenlopende buitenaardse volkeren, onafhankelijke facties die de wereld willen herbouwen naar hun wensen. Ga op pad tijdens de kosmische middeleeuwen van een gevallen galactisch imperium om een nieuwe toekomst voor je volk te creëren. Age of Wonders: Planetfall is de nieuwe strategiegame van Triumph Studios. Bouw je imperium op met een van de zes unieke facties, van de oorlogszuchtige Vanguard tot de dinosaurusrijdende Amazons en de cyborg-zombies van de Assembly. Baan je een weg door de missies van elke factie met behulp van je gezonde verstand, militaire macht en diplomatie, verken planetaire ruïnes en ontmoet andere overlevenden terwijl je de geschiedenis van een vervallen beschaving ontdekt. Vecht, bouw, onderhandel en ontwikkel je technologisch in een diepgaande singleplayer-campagne op willekeurige skirmish-kaarten en speel tegen je vrienden in multiplayer. Belangrijkste kenmerken Turn-based SF-gevechten - Perfectioneer je gevechtsstrategieën tijdens intense turn-based gevechten met een grote selectie facties, aanpasbare eenheden en vernietigbare omgevingen. Ontdek een rijke SF-wereld - Welke geheimen worden er ontrafeld wanneer je de geschiedenis van een gevallen galactisch imperium onthuld? Ontdek het lot van de Star Union door weelderige landschappen, barre vlaktes en overgroeide megasteden te verkennen. Ontmoet rivaliserende facties en ontdek verborgen en vergeten technologieën in verlaten locaties. Bouw een planetair imperium - Bepaal de toekomst van je kolonie met behulp van technologische vooruitgang en sociale ontwikkeling. Creëer je een natuurlijk paradijs of een perfecte militaire orde? Meerdere manieren om te zegevieren - Behaal je doelstellingen door middel van veroveringen, diplomatie of doemdag-technologieën. Meerdere speltypen - Een diepgaande singleplayer-campagne met willekeurig gegenereerde kaarten zorgt voor eindeloos speelplezier. Probeer nieuwe speelstijlen in de skirmish-modus en speel multiplayer zoals jij dat wilt: online, lokaal en asynchroon!