Age of Wonders 4: Expansion Pass 1
De Age of Wonders 4: Expansion Pass 1 bevat de volgende content: Archmage Attire De indrukwekkende kleding van de tovenaars van Magehaven is een uiting van hun grote persoonlijkheden en ambities. Dit outfitpakket ontgrendelt een nieuwe kledingset, die je in zijn geheel kunt dragen of kunt combineren met andere items. Je krijgt meteen en exclusief toegang als je de Expansion Pass 1 koopt. Age of Wonders 4: Dragon Dawn (release op 20 juni 2023) Omarm de macht van de eeuwenoude drakenheren in het contentpakket Age of Wonders 4: Dragon Dawn. Sticht vanaf je drakentroon rijken die worden bewoond door reptielachtige volgelingen en laat je volk evolueren tot drakenkruisingen met drakenmagie. Inclusief een nieuw type drakenheerser, een reptielvorm en nieuwe boeken. Age of Wonders 4: Empires & Ashes (release 7 november 2023) Er verschijnen weer rijken van stervelingen na de verwoestingen van de tovenaarkoningen. In de uitbreiding Age of Wonders 4: Empires and Ashes combineer je magie met staal om met vernietigende oorlogsmachines de Godir terug te drijven naar de Astral Sea. Inclusief een nieuwe cultuur, boeken, opties voor het bouwen van een rijk, en een Story Realm. Age of Wonders 4: Primal Fury (release: 27 februari 2024) Beteugel de kracht van de natuur in het contentpakket Age of Wonders 4: Primal Fury. Kanaliseer de geest van je favoriete dier met de oercultuur, rij op de rug van een mammoet of een krokodil het gevecht in en gebruik de krachten van de Naga-heren. Age of Wonders 4: Eldritch Realms (release: 18 juni 2024) De uitbreiding Age of Wonders 4: Eldritch Realms opent poorten naar werelden vol oude wonderen en afschuwelijke gruwelen. Nieuwe krachten bedreigen de heerschappij van de Godir van Magehaven. Nieuwe verhaalcontent, vreemde monsters, nieuwe rassenvormen, en magische werelden en locaties geven de game een nieuwe dimensie.