Age Of Mythology: Retold - Legacy Deity Portraits
Voor fans van het artwork van de originele game biedt dit Portrait Pack een nostalgische reis terug naar de oorsprong van gaming-grootsheid. Herbeleef de gloriedagen van gaming opnieuw met dit speciale pack, dat spelers de mogelijkheid biedt om de iconische portretten van goden te gebruiken uit de klassieke game die het publiek over de hele wereld wist te boeien.