Age of Empires III: Definitive Edition – Cosmetisch heldenpakket – Lizzie
Verzamel en beveel helden om land over de hele wereld te veroveren. Maak kennis met Lizzie de Piraat (Brits): Hoewel Elisabet Ramsey is opgegroeid als dochter van een Engelse edelman, geeft ze er de voorkeur aan om in het Caribisch gebied te zijn met – of zonder – een kaperbrief van Hare Majesteit.