Age of Empires III: Definitive Edition – Cosmetisch heldenpakket – Kunoichi
Verzamel en beveel helden om land over de hele wereld te veroveren. Maak kennis met Kunoichi (Japans): Deze vrouwelijke krijger is getraind in ninjutsu en kan vijandelijke bases infiltreren om de meest standvastige vijanden te verslaan met haar superieure vaardigheden en training.