Age of Empires III: Definitive Edition - Combipakket United States en Mexico
Beleef de geschiedenis van Noord-Amerika met de beschavingen Mexico en United States in Age of Empires III: Definitive Edition. De bundel bevat de beschavingen Mexico en United States en voegt een grote verzameling nieuwe content toe. Je krijgt voor beide beschavingen nieuwe Explorers en in totaal 2 Home Cities, 17 eenheden en 4 unieke gebouwen. De bundel bevat ook twee nieuwe historische gevechten: 'Grito de Dolores' en 'The Burning of the USS Philadelphia'. Daarnaast bevatten beide beschavingen een nieuw Age Up-systeem. Je kunt de beschavingen verbeteren door te kiezen uit verschillende staten, die elk speciale Shipment-kaarten en bonussen bevatten voor verschillende speelstijlen. BONUS: Als je zowel de beschaving Mexico als United States bezit, wordt het historische gevecht 'The Battle of Queenston Heights' ontgrendeld.