Aery - Avonturen van een Vogeltje
Aery is een vreedzame verkenningsspel vanuit het perspectief van een vogeltje, die besloot de wereld te gaan verkennen. Kom tot rust na het dagelijkse rompslomp, ervaar het gevoel van vliegen en laat je onderdompelen in prachtige en sfeervolle landschappen. Het is een geweldig spel om te ontspannen en tot rust te komen na een drukke dag vol gedoe.