Adventurer’s Journey Pack
Pre-order en ontvang sets met verbruikbare items voor de game. Gebruik ze in het epische avontuur dat je gaat ondernemen. Het Adventurer’s Journey Pack bevat: ・30.000 Reeve (betaalmiddel in de game) ・5x Expensive Medicines (herstelt 200 HP van één bondgenoot) ・5x Revival Medicines (brengt een bondgenoot bij) ・3x Magical Breads (herstelt geleidelijk MP in een dungeon) ・2x Stale Blackbreads (brengt een vijand 300 Almighty-schade toe)