Adventure Time : The Secret of the Nameless Koninkrijk
Dit Games on Demand -versie biedt ondersteuning voor Engels, Frans , Spaans, Italiaans , Duits en Portugees Ondertiteling. Hoe laat is het? Het is tijd om Finn ( de mens ) en zijn beste bro Jake ( de shape-shifting hond) mee op een originele heldhaftige avontuur door de mysterieuze Nameless Koninkrijk . Ga op epische quests , uitdagende puzzels oplossen en ontdek de verborgen geheimen van het verkennen van een nieuwe wereld die exclusief voor de video game .