Additional Scenario & BGM Set 4 "The Strongest Right-Hand Man"
Opmerking: deze content zit inbegrepen bij de 'SAMURAI WARRIORS 5 Season Pass'. Controleer of je niet twee keer dezelfde content koopt. De volgende extra content is inbegrepen: Additional Scenario & BGM Set 4 'The Strongest Right-Hand Man' ■Overzicht scenario De trouwe volgelingen van de daimyō komen samen, op verzoek van Toshimitsu Saitō. Overleef de proeven en word de allersterkste rechterhand! ■Scenario gebruiken Selecteer vanuit My Castle 'March' - 'DLC' in 'Musou Mode'. ■BGM gebruiken Na het voltooien van het scenario kun je naar de BGM luisteren vanuit 'Vault' - 'Music Theater', of je kunt de BGM als vechtmuziek instellen bij 'Preparing for Battle' door 'Settings' - 'Change Music' te selecteren. Opmerking: Halverwege Nobunaga's Path Chapter 1 worden er extra scenario's speelbaar.