Deze gratis set bevat de volgende emblemen: "Free Erusea -Bonus-", "Three Arrowheads -Bonus-” en "Three Arrowheads (Low-Vis) -Bonus-". Free Erusea -Bonus- Het merkteken van de verzetsbeweging Free Erusea, die bestond uit Eruseaanse ex-militairen. Three Arrowheads -Bonus- / Three Arrowheads (Low-Vis) -Bonus- Het merkteken van de Independent State Allied Forces. De ISAF is een grootschalige alliantie gericht op de bescherming van haar lidstaten en het handhaven van de vrede.