Absolute zege-pakket
Meer cheats dan je ooit voor mogelijk had gehouden! Je nooit meer zorgen maken over doodgaan of zonder munitie te zitten! Ontgrendel de Relax cheat waardoor je ontzettend lenig wordt. Met Super Saints krijg je betere geweren en meer gezondheid terwijl het Ultieme magazijn ervoor zorgt dat je altijd kunt schieten. Met Oneindige massa en Superexplosies hoef je nergens meer bang voor te zijn!