Aanvullend scenario "The God of War, Surrounded"
Het scenario "The God of War, Surrounded" wordt toegevoegd. ▼The God of War, Surrounded Nadat Liu Bei Shu betreedt, draagt hij het bevel over de strijdkrachten van de Jing Province over aan Guan Yu. Guan Yu valt het Fan Castle in Xiangyang aan, maar wordt op zijn beurt aangevallen door het Wu-leger dat Cao Cao te hulp komt. Een tangmanoeuvre door Wu en Wei - de dappere helden wordt het vuur aan de schenen gelegd.