Aaero 1000DaysWasted: Drum & Bass Pack
Speel 3 nieuwe drum & bass tracks, 'The Sickness', 'Rage' en 'Dissonance Constant' van 1000DaysWasted! Keer terug naar de wereld van Aaero direct na de gebeurtenissen van het eerste spel en bereid je voor om met het blisterende tempo van drum & bass lichtstralen te volgen en vijanden neer te schieten. Britse producer DJ 1000DaysWasted is een Beatport and Juno Top 100 artiest met meer dan 14 Hitlijst tracks, zijn stijl is het best bescreven als 'n vloeibare Neurofunk.