A Plague Tale: Requiem - Protector Pack (Windows)
Haal het Protector Pack om meteen goed te beginnen in het volgende hoofdstuk van de reis van Amicia en Hugo, met extra productiemateriaal, exclusieve cosmetische items voor Amicia en een speciale kruisboogskin. Dit pakket bevat: - de exclusieve Red Damsel-kruisboogskin. Wordt ontgrendeld in de game zodra je de kruisboog vindt. - De 13 bloemen die Amicia kon vinden in A Plague Tale: Innocence om in haar haar te dragen. Worden ontgrendeld aan het begin van het avontuur. - Een pakket schroot en een gereedschap om je uitrusting al snel te verbeteren. Wordt ontgrendeld in de game als je voor het eerst een werktafel gebruikt.