A Matter of Family
A Matter of Family', dat zich afspeelt voorafgaand aan de gebeurtenissen van Arkham Asylum, stelt spelers in staat de rol van Batgirl aan te nemen. Samen met Robin vorm je een team om je vader, commissaris Gordon, te redden uit de val van een krankzinnige. In een verlaten pretpark aan de oevers van Gotham gaan Batgirl en Robin een hopeloos lijkende strijd aan om Barbara's vader te redden, terwijl ze moeten voorkomen het slachtoffer te worden van het sinistere plan van de Joker. De door Batman getrainde Batgirl combineert verwoestende slagkracht met ongeëvenaarde hackvaardigheden voor het uitschakelen van vijanden, beheersen van objecten en oplossen van puzzels. Verken het lugubere Seagate-amusementspark in dit avontuur vol actie, dat zijn hoogtepunt bereikt in de ultieme confrontatie tussen de krachten van goed, kwaad en klinisch gestoord.