8.500 (+ 3.500 bonus) goud
Voordat je het slagveld opgaat, moet je jezelf voorbereiden op victorie. Koop deze bundel en ontvang 8.500 (+ 3.500 bonus) goud, dat je kunt uitgeven aan Premium tanks, hooggeplaatste commandanten, dagen Premium account, en meer.