700 (+ 30 dagen Dagelijkse boost) Platina
Koop Dagelijkse boost om direct 700 Platina te verzamelen en de Platina-beloningen te verdrievoudigen die je de komende 30 dagen kunt claimen bij Dagelijkse beloningen! Platina is de premium in-game valuta van Idle Champions. Je kunt Platina gebruiken om kampioenen, beesten, drankjes en cosmetische items zoals skins te kopen in de in-game winkel!