3on3 FreeStyle - P3 Liu Character Pack
"Ontvang P3 Liu en haar exclusieve outfit in één pakket! Mis deze exclusieve kans niet, alleen voor deze winter! Dit pakket bevat: -Liu (P3, Skill Max) -Liu Theme No.3 -Liu Hair No.3 -Liu's Smart Manager Suit -Liu's Smart Black Hair -Liu Guaranteed Platinum Pack x3 -Liu Black Pack x3 *Dit pakket kan worden gekocht tot 23/12 23:59 PST. *Als je al een personage van dezelfde of hogere graad hebt, worden 150 punten terugbetaald."