3on3 FreeStyle - P3 Jessie Character Pack
"Ontvang P3 Jessie en haar exclusieve outfit in één pakket! Mis deze exclusieve kans niet, alleen voor deze winter! Dit pakket bevat: -Jessie (P3, Skill Max) -Jessie Theme No.3 -Jessie Hair No.3 -Jessie's Cheerleader Outfit (Away) -Jessie's Cheerleader Hair (Away) -Jessie Guaranteed Platinum Pack x3 -Jessie Black Pack x3 *Dit pakket kan worden gekocht tot 23/12 23:59 PST. *Als je al een personage van dezelfde of hogere graad hebt, worden 150 punten terugbetaald."