3on3 FreeStyle - Ox Queen Character Pack
Ox Queen, een grote naam in de online gemeenschap, kwam naar FS Court! Binnenkort sluit je je aan bij haar fans met haar kinky charme en creatieve vaardigheden op Court! Dit pakket omvat: - Karakter - Ossenkoningin - Gold Card-ticket x5 *Indien gekocht, kun je geen Ox Queen Legendary Pack of Ox Queen Intensive Pack kopen. *Indien gekocht, kan het pakket niet worden terugbetaald, omdat het wegwerpartikelen/in-game-items voor eenmalig gebruik bevat die niet kunnen worden opgehaald. *Bij aankoop gaat het pakket naar de berichtenbox. *Als je een Character Pass hebt, wordt Ox Queen ingewisseld voor 50 punten als je het pakket opent.