3on3 FreeStyle - Noah Character Pack
Noah, overdag een capabele en betrouwbare dokter, maar 's avonds een charmante feestdame gekleed in een gepassioneerde rode jurk, is een zelfverzekerde moderne dame. Haar gezelligheid en wil om nieuwe en moeilijke dingen uit te dagen, hebben een grote invloed op haar teamgenoten en leiden hen naar een overwinning. Noah heeft vooral een selecteerbare vaardigheden en kan haar speelstijl op drie verschillende manieren veranderen. Ze kan een stevige aanvaller zijn onder de basket, een supporter die een snelle pass geeft of een betrouwbare middenschutter. Kom nu Noah spelen met verschillende vaardigheden! Het pakket omvat: - Karakter - Noah - Gold Pack Ticket * 5 *Indien gekocht, kunt u geen Noah Efficient Pack of Noah Legendary Pack kopen. *Indien gekocht, kan het pakket niet worden terugbetaald, omdat het wegwerpartikelen/in-game-items voor eenmalig gebruik bevat die niet kunnen worden opgehaald.