3on3 FreeStyle –MC.CC Character Pack
OX QUEEN TV IN DE LUCHT? Nee, het is MC.CC OP HET STAGE! MC.CC levert altijd een energieke, onvergetelijke performance die het publiek doet verlangen naar meer! Een SG boordevol krachtige bewegingen! DJ MC.CC is klaar om de beat op de baan te laten vallen! Check hem nu! Dit pakket bevat: - Karakter - MC.CC - Gold Card-ticket x5 *Indien gekocht, kan het pakket niet worden terugbetaald omdat het wegwerpartikelen/voorwerpen voor eenmalig gebruik in de game bevat die niet kunnen worden opgehaald. *Bij aankoop gaat het pakket naar de berichtenbox. *Als je de Character Pass bezit, wordt MC.CC ingewisseld voor 50 punten als je het pakket opent.