3on3 FreeStyle - Liu Character Package
"Mislukken is alleen de kans om opnieuw te beginnen! Liu, ooit een professional, kwam sterker terug naar FS Court. Speel nu met de ultieme verdediger, gemaakt voor strategisch teamspel! Dit pakket omvat: - Karakter - Liu - Gold Card-ticket x5 *Indien gekocht, kunt u geen Liu Legendary Pack of Liu Intensive Pack kopen. *Indien gekocht, kan het pakket niet worden terugbetaald, omdat het wegwerpartikelen/in-game-items voor eenmalig gebruik bevat die niet kunnen worden opgehaald."